מה הסגנון שלך? טוב ששאלת!

לעצב את בית החלומות זה לדעת לשאול את השאלות הנכונות, אצלנו ברב בריח יודעים שהמפתח לעיצוב מושלם מתחיל בדלתות פנים.


סגנון קלאסי- מה זה אומר עלייך?

סגנון קלאסי מעיד על אדם בעל רגישות לפרטים הקטנים, דגש רב לאסתטיקה, סדר והרמוניה. עבור סגנון זה הבית מסמל עושר ונוחות. אדם שיבחר בסגנון זה הינו אלגנטי, מותגי ומאופק- אומנם קצת "מעונב" ושמרן אך בצורה נעימה ולא נוקשה מידי.

לצפייה בדלתות פנים מסדרת TOP PREMIUM לחץ כאן

סגנון תעשייתי- מה זה אומר עלייך?

הקלישאה מייחסת סגנון זה בעיקר לצעירים רווקים, עירוניים ואמידים, אבל האמת שאפשר למצוא אותו בקלות גם בבתי אמנים וטיפוסים אחרים. אלו אנשים שיעדיפו לצפות בנטפליקס מאשר לעבוד בגינה, מוחצנים גם אם הטמפרמנט שלהם רגוע, אוהבים להרשים, חובבי גאדג'טים וטכנולוגיה- ועדיין שומאים לעבר פינה חמה בלב.

לצפייה בדלתות פנים מסדרת TOP ZERO לחץ כאן

סגנון נורדי- מה זה אומר עלייך?

הסגנון הנורדי מתכתב עם הטיפוס "המנתח" על פי אדיג'ס. המנתח הוא אדם מופנם, מחושב, שאוהב עובדות ופועל מהרציונל. הוא שונא לטעות ולכן יימנע מכך בכל מחיר, ועל כן יש שיתפסו אותו כבירוקרטי ואיטי.

ניקולה וורד תמונה של עמוד הבית

לצפייה בדלתות פנים מסדרת TOP פורמייקה לחץ כאן

סגנון כפרי- מה זה אומר עלייך?

סגנון זה מתאפיין בצבעים חמים ושימוש רב בסוגים שונים של צבע עץ עמוק. לפי תורת הפאנג שוואי, דלת בצבע חמרה או כתום משפיעה לטובה על חיי האהבה. אלמנט האדמה השולט בצבעים אלו משפיע על היציבות והביטחון. בבתים כאלה דיירי הבית מאופיינים כדעתנים, בעלי תעוזה ומקוריות.

דלת כניסה מדגם יפו בגוון שחור ודלתות פנים דגם מדריד
בית פרטי באבן יהודה תוכנן על ידי האדריכלית שירה מוסקל. לצפייה בדגם יפו לחץ כאן

סגנון בוהו- מה זה אומר עלייך?

סגנון זה מקביל לטיפוס "המקדם". אנשים בסגנון זה הם קופצניים, יצירתיים, חושבים על רעיון ובעוד הוגים אותו בראשם כבר קופצים לרעיון הבא. הם כריזמטיים, אוהבים במה, מדברים בקול רם ונהנים להיות במרכז. הם חסרי רשמיות וטבעם הרעשני לעיתים גורם לאחרים לתפוס אותם כלא רציניים- כל מה שהם צריכים זה מישהו פרקטי לידם.

לצפייה בדלתות פנים מסדרת TOP צבע בשילוב זכוכית